گاوصندوق طلافروشی،قیمت گاوصندوق،گاوصندوق بزرگ

گاوصندوق طلافروشی،قیمت گاوصندوق،گاوصندوق بزرگ

گاوصندوق طلافروشي ،قيمت گاوصندوق طلافروشي

اين محصول که با نام هاي مختلفي اعم از گاوصندوق ويتريني طلافروشي يا گاوصندوق زير ويتريني طلافروشي نيز شناخته مي شود، گاوصندوقي است که مي تواند هم زمان ويترين و گاوصندوقي قدرتمند در طلافروشي ها و موزه ها باشد.

در واقع اين وسيله هم گاوصندوق است و هم ويترين فروشگاه شما، عملکرد آن به اين صورت است که شب ها به هنگام اتمام کار و يا در مواقع خطر با زدن يک کليد تمام ميز ويترين و محتويات آن به آرامي داخل يک گاوصندوق امن قرار مي گيرد. صبح ها با زدن يک کليد تمام ميز ويترين در کمتر از چند ثانيه بالا آمده و در معرض نمايش قرار مي گيرد و شما را از چيدن و برچيدن هر روزه ويترين بي نياز مي کند و طلا و جواهرات از دست خوردگي هر روزه در امان مي ماند. همچنين اين امر باعث افزايش راندمان کاري مغازه ها مي شود که بنا به اعتراف خود مصرف کنندگان اين سيستم، آن ها توانسته اند هزينه نصب و راه اندازي اين سيستم را از همين زمانه هايي که به ساعت کاري آن ها به خاطر عدم چيدن و جمع آوري ويترين اضافه شده در مدت زمان کوتاهي بدست بياورند.

يکي از جوانب امنيتي گاوصندوق طلافروشي يا گاوصندوق آسانسوري دقيقا همين خاصيت آسانسور بودن آن ها است. اين گاوصندوق ها هم ضريب امنيتي بالايي خواهند داشت، و هم اين که مي توانند پايين رفته و در جايي پنهان شوند، ميزان امنيتي آن ها نيز بيش از پيش افزايش خواهد يافت.

 گاوصندوق طلافروشي با مشکلاتي که بوجود مي آييد

بزرگ ترين مشکل گاوصندوق طلافروشي سرو صداي زياد در حين پايين رفتن و در عين حال ميزان لرزش بسيار بالاي آن ها محسوب مي گردد. محصول گاوصندوق آسانسوري جواهران باکس ، اين مزيت را دارد که به کمک افزايش کيفيت قطعات به کار گرفته و استفاده از مواد اوليه مرغوب که در کنار آن از تمامي استانداردهاي جهاني براي توليد گاوصندوق آسانسوري نيز استفاده شده است، همگي باعث شده تا محصول گاوصندوق آسانسوري ما، محصولي با استانداردهاي بالايي جهاني، بي صدا (تا حد ممکن ميزان صدا کاهش پيدا کرده است)، و در عين حال بدون لرزش باشد.

حل مشکلات سرو صداي گاوصندوق طلافروشي

همان گونه که در پاراگراف قبلي عنوان گرديد، ما تا حد ممکن سرو صداي گاوصندوق ويتريني را در هنگام بالا و پايين رفتن گرفته ايم. سر و صداي گاوصندوق طلافروشي معمولا در اکثر اوقات ناشي از لرزش مي باشد، با از بين رفتن لرزش، سرو صدا نيز تا حد ممکن کاهش مي يابد. نگران سرو صداي محصول نباشيد، در صورت مشاهده چنين موردي، با يک تماس مي توانيد به کارشناسان ما مشکل را اعلام نموده و مطمئن باشيد که کارشناسان ما دقيقا مشکل را شناسايي کرده و در سريع ترين زمان ممکن اقدام به حل مسئله مي نمايند.

 گاوصندوق ويتريني با امکانات جانبي

معمولا کارفرمايان يا همان کاسبان محترم که علاقه مند به استفاده از گاوصندوق طلافروشي مي باشند، تمايل بسيار زيادي دارند تا کيفيت محصول را ارتقا بخشيده و يا نو آوري هايي را بر روي گاوصندوق ويتريني حال حاضر خود اعمال نمايند. مثلا دوست دارند تا بجاي فشردن کليد بالا و پايين رفتن، گاوصندوق طلافروشي متعلق به آن ها از طريق فشردن کليدي از روي ريموت يا همان کنترل از راه دور بالا و پايين رود. يا اين که به گاوصندوق آسانسوري خود، زنگ هشدار يا آژير هشدار وصل نمايند.

طراحي گاوصندوق طلافروشي با کمک متخصصين

بياد داشته باشيد، ممکن است، در ظاهر مواردي که در بالا نام برديم، مواردي ساده بنظر برسند که به ظاهر حتي يک برق کار ساده هم از پس انجام آن برآيد، ولي در واقع اين موارد، اموري تخصصي محسوب گرديده و حتما لازم است تا بوسيله يک کارشناس مجرب و قابل اطمينان صورت پذيرد.

گاوصندوق طلافروشي با اطمينان بالا

صحبت از اطمينان که به ميان مي آيد، همگي را به ياد اين حقيقت مي اندازد که گاوصندوق در واقع نوعي محل امن براي موارد حساس محسوب مي گردد، چگونه شما مي توانيد به يک برق کار اطمينان نماييد (البته در صورت مهارت در کار با گاوصندوق)، که قادر باشيد تا کليد گاوصندوق خود را به وي بسپاريد (رمز گاوصندوق، نقشه آژيرهاي خطر).

 گاوصندوق طلافروشي جواهران باکس در 3 طرح امکان پذير است

نوع اول توسط سيم بکسل انجام مي شود.

نوع دوم توسط زنجير و چرخ دنده.

نوع سوم جک و پيچ.

خصوصيات گاوصندوق طلافروشي

 

  1. در آسانسورهاي ما بجاي استفاده از مواردي ناکارآمد همچون سيم بکسل، زنجير و مواردي از اين دست، ما از جک براي نگهداري و حرکت دادن گاوصندوق استفاده کرده ايم.
  2. استفاده از آلياژي فوق العاده در بدنه محصول (استفاده از فولاد ضد جوش در نقاط حساس گاو صندوق)
  3. گاوصندوق آسانسوري داراي سطح ديواره ها يي با ضخامت هاي متنوع مي باشد. محصول ما با ضخامت هايي همچون 6، 10، 30 و .... 60 ميليمتر ساخته شده اند.
  4. در اين محصول براي اطمينان بيشتر، در کنار ديواره هاي با ضخامت بالا، از نوعي بتن نيز در اين محصول استفاده شده است، اين بتون مخصوص در مواد اوليه خود با نوعي آلياژ فلزي ترکيب شده است و در کنار آن قالب بندي بتوان آن نيز در قالب هاي 14 و 16 ميليمتري مي باشد. (البته ناگفته نماند که آلياژ بکار گرفته شده در بتون ما داراي عيار 350 مي باشد).
  5. طي زمان، متوجه ايراد هاي سيستم هاي ايمني مختلف شده ايم، به همين دليل ما از سيستم ضد سرقت سوپاپس فنري به دليل ميزان امنيت بيشتري که اين سيستم دارا مي باشد، بهره گرفته ايم.

 قفل هاي گاوصندوق طلافروشي

  1. براي گاوصندوق اسانسوري از قفل هاي کليد بلند استفاده شده است، تجربه نشان داده است که گاوصندوق هاي داراي قفل هاي بلند، بيشترين بازدهي ممکن را دارا مي باشند.
  2. ما براي گاوصندوق آسانسوري خودمان، در تعيين نوع رمز، حق انتخاب را به مشتري بخشيده ايم، يعني مشتري مي تواند انتخاب نمايد که تمايل دارد تا از رمز هاي تايواني بهره بگيرد يا از رمز هاي آمريکايي، البته هر کدام از اين دو مدل خودشان دو نوع مکانيکي و ديجيتالي را نيز دارا مي باشند.
  3. يکي از مشکلات گاو صندوق ها هميشه عدم روان بودن و راحت بودن زبانه هاي داخلي آن مي باشد، اين محصول از اين نظر با تضمين کافي مشکلي نخواهد داشت.
  4. يکي از مزايا و يا آپشن هايي که ما در گاوصندوق آسانسوري خود قرار داده ايم اين است که مطابق با سفارش مشتري، صندوقي با ابعاد دستور داده شده يا با شکل دلخواه مشتري مي سازيم.
  5. در صورت تمايل مشتري و به دليل تلاش حداکثري در جهت کاهش حداکثري قيمت تمام شده محصول، سعي مي کنيم تمامي بخش ها و مواد بکار گرفته شده در صندوق مورد سفارش مشتري را بنا به درخواست خودش از مواد ايراني و يا اروپايي استفاده نماييم.

تفاوت گاوصندوق طلافروشي و جواهرات با ديگر گاوصندوق ها

نوع طراحي، مواد مصرفي و نوع کاربري گاوصندوق ها توانسته است که بين انواع گاوصندوق تفاوت ايجاد کند. بنابراين سايز کاملا سفارشي گاوصندوق اسانسوري و طراحي آن با توجه به مکان قراردهي آن از بزرگترين ويژگي هايي است که آن را از ديگر گاوصندوق ها متفاوت ساخته است. مکانيزم هاي به کار رفته در اين گروه از گاوصندوق ها تفاوت دارد و از رايج ترين آنها مي توان به استفاده از مکانيزم حرکتي بال اسکرو، سيم بکسل، جک و پيچ و هيدروليک اشاره نمود. استفاده درست و مهندسي از مکانيزم هاي گفته شده موجب حرکت نرم و روان بالا و پايين رفتن گاوصندوق آسانسوري بدون صدا و استهلاک شده است.

گاوصندوق بزرگ

اين مدل از گاوصندوق ها همگي از سيستم يا استاندارد ضد سرقت ULRSC برخوردار مي باشند. درب آن ها داراي ساختاري با 5 اينچ ضخامت مي باشد، گذشته از اين ساختار 4 اينچي البته دو لايه دروني و بيروني ساخته شده با فولاد از آلياژي محکم نيز ساخته شده است که هر يک نيز قطري به ميزان 2 اينچ را دارا مي باشند. علاوه بر اين سه لايه قدرتمندي که در بدنه و درب گاوصندوق در نظر گرفته شده است پوششي ضد حرارت نيز روي قسمت هاي دروني و بيروني به کار گرفته شده است. قسمت قفل رمز دار آن با لايه اي از شيشه نسوز پوشانيده شده است. جنس ساخت لولاهاي آن نيز از فولادي بسيار مستحکم و قوي ساخته شده است که تقريبا با هيچ وسيله اي نمي توانيد آن ها را برش بزنيد. رنگ آن نيز به رنگ خاکستري بوده که خود در جذب نور بسيار عالي عمل مي نمايد.

قيمت گاوصندوق

 




:: برچسب‌ها: گاوصندوق , گاوصندوق طلافروشی , گاوصندوق آسانسوری , قیمت گاوصندوق , گاوصندوق بزرگ , گاوصندوق طلافروشی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 30 مهر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: